Abloy – Suomen arvostetuin brändi
Johanna Varis, Abloyn markkinointipäällikkö
Viime vuonna (2018) Abloy valittiin Suomen arvostetuimmaksi brändiksi. Vuonna 2019 Abloy on tiedottanut brändiuudistuksestaan ja yhteistyöstä Valtteri Bottaksen kanssa. Abloy on yli 110 vuotta toiminut yritys, joka työllistää Suomessa 700 henkilöä. ABLOY-brändiin luotetaan niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin. Mutta mikä on ollut ABLOY-brändin menestyksen avain?
Seinäjoki – Avaruuden pääkaupunki
Monesti kuntamarkkinoinnissa päädytään kuluneisiin lauseisiin ja sloganeihin, jotka hukkuvat massaan. Mutta kuinka kaupunki voi brändätä itsensä kiinnostavasti ja erottuvasti? Seinäjoki on loistava esimerkki rohkeudesta uudistaa brändiä siten, että muutkin huomaavat sen. Erilaiset markkinointikampanjat ovat saaneet paljon huomiota mediassa – kuten esimerkiksi se, kun Seinäjoki rekrytoi taivastelijaa. Myös yrittäjäteema on näkynyt kampanjoinnissa ja monet ovat noteeranneet nämä kampanjoinnit sosiaalisen median kautta, esimerkiksi Twitterissä.
HIFK – Suomen tunnetuin urheilubrändi
Rene Österman, HIFK:n puheenjohtaja
HIFK on urheilubrändi, joka herättää tunteita laidasta laitaan – kuten hyvän brändin kuuluukin tehdä. HIFK on perustettu jo vuonna 1897, ja pitkällä historialla on varmasti osansa siinä, että brändistä on tullut niin tunnettu. Mutta mitkä muut tekijät tekevät juuri tästä brändistä niin ylivoimaisen urheilun kentällä? Tule kuuntelemaan, saammeko vastauksen kenties juuri tähän kysymykseen!
Miten brändit oikeasti syntyvät? – Case Pelicans / Autotie.fi / Vellamo
Markus Heinonen, CEO / creactive director, Creactive Oy
Miten brändi konkreettisesti luodaan? Moni miettii, mitä toimenpiteitä pitäisi käytännössä tehdä. Brändiin ja brändäykseen liittyy monia kysymyksiä, ja niihin saamme nyt vastauksia. Tule kuulemaan mainostoimiston näkemys siitä, kuinka brändi rakennetaan.
Seminaarin ohjelma 4.6.2019
Mielenkiintoinen seminaari alkaa klo 11 maukkaalla lounaalla, jonka jälkeen seminaarin aloittavat asiantuntevat puhujat. Katso tarkempi ohjelma tästä:
klo 11.00 -12.00 lounas, Oasis kahvila, Joensuun Tiedepuisto
Temple of Challenge -kokoustila
klo 12.00 -12.15 Seminaarin avaus
Pauliina Pikkujämsä, Business Joensuu
klo 12.15 -13.00 Abloy – Suomen arvostetuin brändi
Johanna Varis, Abloy markkinointipäällikkö
klo 13.00 -13.45 Seinäjoki – Avaruuden pääkaupunki,
Anu Männikkö, Seinäjoki markkinointipäällikkö
klo 13.45 -14.15 Kahvitauko
klo 14.15 -15.00 Suomen tunnetuin urheilubrändi HIFK – Idrottsföreningen Kamraterna
Rene Österman, HIFK:n puheenjohtaja
klo 15.00 -15.45 Miten brändit oikeasti syntyvät? – Case Pelicans / Autotie.fi / Vellamo
Markus Heinonen, CEO / Creactive Director, Creactive Oy
klo 15.45 -16.00 Loppukeskustelu
Aiemmat Jipon järjestämät seminaarit Joensuussa
Myös aiemmat Jipon järjestämät seminaarit ovat olleet suosittuja. Edellinen seminaari järjestettiin teemalla “Katse tulevaisuuteen”.
Katso alla olevista kuvista aiemman seminaarin tunnelmia!
Seminaarin hinta, lipunmyynti ja tiedustelut
Hinta
190€ (+ alv 24%)/kpl. Early Bird -tarjous 160 € (+ alv 24%)/kpl – voimassa 19.5.2019 saakka.
Seminaarimaksu sisältää lounas-ja kahvitarjoilun.
Tiedustelut ja isommat, useamman seminaarilipun tilaukset
Timo Tahvanainen (Jipon toiminnanjohtaja), puh. 050 5622 066