fbpx

Brändillä menestykseen – seminaari

”Haluatko tietää, kuinka brändäyksellä voidaan päästä menestykseen? Tule kuuntelemaan!”

Abloy. Avaruuden pääkaupunki Seinäjoki. HIFK.

Näitä kaikkia kolmea yhdistää se, että ne ovat kaikki arvostettuja ja tunnettuja brändejä. Moni yritys kuitenkin miettii, kuinka luoda oman yrityksensä brändistä menestyksekäs. Jos haluaa erottua ja pärjätä kilpailussa, on osattava brändätä oma yritys erottuvasti. Tule kuuntelemaan kolmen brändin tarina, sekä mainostoimiston näkökulma siihen, kuinka menestyksekäs brändi luodaan.

Tämä seminaari voi muuttaa ajatuksiasi brändäyksestä, sekä tuoda sinulle uudenlaista näkökulmaa siihen, kuinka sinun pitäisi lähteä luomaan oman yrityksesi brändiä ja tehdä siitä yrityksesi menestystekijä. Jippo Ry järjestää “Brändillä menestykseen” – iltapäiväseminaarin Joensuun Tiedepuistolla Temple of Challenge -kokoustilassa 4.6.2019.

Tällaisia seminaareja järjestetään täällä päin harvoin, joten tämä on erityinen mahdollisuus tulla paikan päälle kuulemaan tästä aiheesta. Huomioithan, että lippuja on myynnissä rajoitetusti – siksi kannattaa ilmoittautua heti, jotta varmistat paikkasi tässä ainutlaatuisessa seminaarissa!

Lue alempaa lisää seminaarista tai ilmoittaudu heti ja varmista paikkasi (19.5. mennessä ilmoittautuneille Early Bird-hinnalla!):

 

Abloy – Suomen arvostetuin brändi

Johanna Varis, Abloyn markkinointipäällikkö

Viime vuonna (2018) Abloy valittiin Suomen arvostetuimmaksi brändiksi. Vuonna 2019 Abloy on tiedottanut brändiuudistuksestaan ja yhteistyöstä Valtteri Bottaksen kanssa. Abloy on yli 110 vuotta toiminut yritys, joka työllistää Suomessa 700 henkilöä. ABLOY-brändiin luotetaan niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin. Mutta mikä on ollut ABLOY-brändin menestyksen avain?

Seinäjoki – Avaruuden pääkaupunki

Monesti kuntamarkkinoinnissa päädytään kuluneisiin lauseisiin ja sloganeihin, jotka hukkuvat massaan. Mutta kuinka kaupunki voi brändätä itsensä kiinnostavasti ja erottuvasti? Seinäjoki on loistava esimerkki rohkeudesta uudistaa brändiä siten, että muutkin huomaavat sen. Erilaiset markkinointikampanjat ovat saaneet paljon huomiota mediassa – kuten esimerkiksi se, kun Seinäjoki rekrytoi taivastelijaa. Myös yrittäjäteema on näkynyt kampanjoinnissa ja monet ovat noteeranneet nämä kampanjoinnit sosiaalisen median kautta, esimerkiksi Twitterissä.

HIFK – Suomen tunnetuin urheilubrändi

Rene Österman, HIFK:n puheenjohtaja

HIFK on urheilubrändi, joka herättää tunteita laidasta laitaan – kuten hyvän brändin kuuluukin tehdä. HIFK on perustettu jo vuonna 1897, ja pitkällä historialla on varmasti osansa siinä, että brändistä on tullut niin tunnettu. Mutta mitkä muut tekijät tekevät juuri tästä brändistä niin ylivoimaisen urheilun kentällä? Tule kuuntelemaan, saammeko vastauksen kenties juuri tähän kysymykseen!

Miten brändit oikeasti syntyvät? – Case Pelicans / Autotie.fi / Vellamo

Markus Heinonen, CEO / creactive director, Creactive Oy

Miten brändi konkreettisesti luodaan? Moni miettii, mitä toimenpiteitä pitäisi käytännössä tehdä. Brändiin ja brändäykseen liittyy monia kysymyksiä, ja niihin saamme nyt vastauksia. Tule kuulemaan mainostoimiston näkemys siitä, kuinka brändi rakennetaan.

Seminaarin ohjelma 4.6.2019

Mielenkiintoinen seminaari alkaa klo 11 maukkaalla lounaalla, jonka jälkeen seminaarin aloittavat asiantuntevat puhujat. Katso tarkempi ohjelma tästä:

klo 11.00 -12.00 lounas, Oasis kahvila, Joensuun Tiedepuisto
Temple of Challenge -kokoustila
klo 12.00 -12.15 Seminaarin avaus
Pauliina Pikkujämsä, Business Joensuu
klo 12.15 -13.00 Abloy – Suomen arvostetuin brändi
Johanna Varis, Abloy markkinointipäällikkö
klo 13.00 -13.45 Seinäjoki – Avaruuden pääkaupunki,
Anu Männikkö, Seinäjoki markkinointipäällikkö
klo 13.45 -14.15 Kahvitauko

klo 14.15 -15.00 Suomen tunnetuin urheilubrändi HIFK – Idrottsföreningen Kamraterna
Rene Österman, HIFK:n puheenjohtaja
klo 15.00 -15.45 Miten brändit oikeasti syntyvät? – Case Pelicans / Autotie.fi / Vellamo
Markus Heinonen, CEO / Creactive Director, Creactive Oy
klo 15.45 -16.00 Loppukeskustelu

Aiemmat Jipon järjestämät seminaarit Joensuussa

Myös aiemmat Jipon järjestämät seminaarit ovat olleet suosittuja. Edellinen seminaari järjestettiin teemalla “Katse tulevaisuuteen”.

Katso alla olevista kuvista aiemman seminaarin tunnelmia!

Seminaarin hinta, lipunmyynti ja tiedustelut

Hinta
190€ (+ alv 24%)/kpl. Early Bird -tarjous 160 € (+ alv 24%)/kpl – voimassa 19.5.2019 saakka.
Seminaarimaksu sisältää lounas-ja kahvitarjoilun.

Tiedustelut ja isommat, useamman seminaarilipun tilaukset
Timo Tahvanainen (Jipon toiminnanjohtaja), puh. 050 5622 066