JIPPO on solminut uuden 1+1-vuotisen pääyhteistyökumppanuuden joensuulaisen Broman Groupiin kuuluvan Motonetin kanssa, vahvistaen monivuotista yhteistä taivalta entisestään. Motonet on kovaa vauhtia kasvava erikoisliikeketju, joka palvelee autovaraosien ja -tarvikkeiden, työkalujen sekä vapaa-ajan tuotteiden osalla niin autoilijoita, veneilijöitä, kalastajia kuin kodinremontoijiakin.
Urheilun tukemisella on pitkä perinne Motonetissä ja markkinointijohtaja Kimmo Kiilin mukaan urheilulla on kokonaisuudessaan positiivinen vaikutus Motonetin brändiin. Joensuulaisen urheilun merkittävä tukeminen niin joukkue- kuin yksilölajien puolella sekä pitkä historia Karjalaisen Kulttuurin Edistämissäätiössä kertoo omalta osaltaan myös Bromanin suvun vahvasta kotiseuturakkaudesta.
Tulee näkymään monipuolisesti toiminnassa
– Hienoa päästä laajentamaan yhteistyötä joensuulaislähtöisen, valtakunnallisesti merkittävän Motonetin kanssa pääyhteistyökumppanuustasolle. Kokonaisuudessaan yhteistyö tulee näkymään monipuolisesti JIPPOn toiminnassa ja olemme erittäin ylpeitä, että he kokivat yhteistyön meidän kanssa pääyhteistyökumppanuuden arvoiseksi, JIPPOn toiminnanjohtaja Timo Tahvanainen kertoo innostuneena.
Motonet ovat kokonaisuudessaan erittäin vahvasti mukana suomalaisessa jalkapallossa, sillä yritys toimii myös Palloliiton pääyhteistyökumppanina.
– Motonetin yhteistyö Palloliiton kanssa sai alkunsa itse asiassa JIPPOn järjestämässä seminaarissa vuonna 2018, kun puhujana ollut Palloliiton Ari Lahti ja Broman Groupin hallituksen varapuheenjohtaja Harri Broman sopivat yhteistyöstä Ari Lahden esityksen jälkeen aplodien säestämänä. Tämän jälkeen Huuhkajat ovat lähteneet todelliseen lentoon, joten toivottavasti yhteistyö tuo samanlaista buustia myös meille. Tavoitteena onkin, että molemmat osapuolet saavat kumppanuudesta parhaat tehot irti, Tahvanainen päättää.
JIPPO toivottaa tuoreen pääyhteistyökumppani Motonetin tervetulleeksi JIPPO-yhteisöön kaudelle 2021!