Jipon ja Pohjois-Karjalan Osuuskaupan (PKO) yhteistyö jatkuu myös kaudella 2025. Jipon edustusjoukkue ja PKO solmivat viime talvena kolmen vuoden yhteistyösopimuksen, minkä lisäksi PKO tukee Jipon junioritoimintaa erillisellä sponsorointisopimuksella.
PKO on yksi S-ryhmän 19 alueosuuskaupasta. Se harjoittaa vähittäiskauppaa, majoitus- ja ravitsemiskauppaa sekä palveluliiketoimintaa 13 kunnan alueella 127 toimipaikassa. PKO tukee ensisijaisesti lasten ja nuorten harrastustoimintaa. Aikuisurheilun osalta sen painopiste on maakunnan kansallisen tason joukkueissa sekä suuren jäsenmäärän omaavissa lajeissa.
Tulevana kesänä PKO tulee näkymään esimerkiksi Jipon kotipeliasuissa, ottelutapahtumissa, Ruutu+ -lähetyksissä sekä Jippo-katujunassa. PKO toimii myös ottelukumppanina yhdessä Jipon Ykkösliigan kotiottelussa, jossa Jippo-junioreiden PKO-liigalaiset vanhempineen pääsevät ensimmäisten omien jalkapallotreenien ja -pelien lisäksi aistimaan tunnelmaa futiskatsomossa.
– Olemme todella iloisia ja ylpeitä siitä, että Pohjois-Karjalan Osuuskauppa jatkaa kanssamme tätä merkityksellistä yhteistyötä. PKO:n tuki ei ainoastaan vahvista edustusjoukkueemme toimintaa, vaan se lisää koko seuralle tärkeää yhteisöllisyyttä. On hienoa, että junioreillamme on mahdollisuus kokea jalkapallon iloa niin kentällä kuin katsomossakin – tämä luo yhteenkuuluvuuden tunnetta ja innostaa tulevia sukupolvia. Yhteistyömme rakentuukin jaettuihin arvoihin – yhteisöllisyyteen, vastuullisuuteen ja paikallisuuteen – ja yhdessä haluamme tarjota elämyksiä niin kentällä kuin sen ulkopuolellakin. On hienoa nähdä PKO mukana Jippo-perheen matkassa kohti uusia tavoitteita ja unelmia, Jipon myynti- ja markkinointijohtaja Timo Tahvanainen toteaa tyytyväisenä.