Tulevalla kaudella Abloy näkyy Jipon mukana muun muassa kotiotteluissa puoliajalla järjestettävässä, lapsille suunnatussa ABLOY-avainkisassa. Abloy näkyy myös Jipon kotipeliasuissa sekä sosiaalisen median sisällöissä. Lisäksi Jipon kapteeni ja maalivahti Pyry Piirainen toimii kaudella 2025 Abloyn kummipelaajana – ja samalla joukkueen viimeisenä lukkona.
Abloy tunnetaan laadukkaista lukoistaan ja turvallisuusalan innovaatioista. Yritys on toiminut edelläkävijänä jo yli sadan vuoden ajan ja vaikka toiminta on kansainvälistä, pääpaikka löytyy Joensuusta. Vuonna 2024 ABLOY valittiin Taloustutkimuksen Brändien arvostus -tutkimuksessa Suomen arvostetuimmaksi brändiksi – tunnustus, joka kertoo suomalaisten vahvasta luottamuksesta brändiä kohtaan.
–Abloy on yksi Susirajan ihmeistä, joka turvaa tuotteillaan ympäri maailmaa. On hienoa, että he jatkavat myös meidän mukana tulevat kaudet. ABLOY on kaikille tuttu, luotettava ja pidetty brändi – siitä kertoo myös tuore Suomen arvostetuin brändi 2024 -tunnustus. He ovat vahvasti mukana toiminnassamme ja tukevat meitä matkalla kohti tavoitettamme nostaa jalkapallon tasoa Joensuussa lähivuosien aikana, iloitsee Jipon myynti- ja markkinointijohtaja Timo Tahvanainen.
–Meidän päivittäinen tehtävämme on luoda lisää luottamusta, turvallisuutta ja turvaa ympärillemme. Kuten turvallisuus myös liikunta on tärkeä keino edistää hyvinvointia. Abloyn yksi suurimmista vahvuuksista on aina ollut vahva yhteistyö eri sidosryhmien kanssa, joka alleviivaa hyvin yhtä brändimme kulmakiveä, Stronger Together. Olemme vahvempia yhdessä, toteaa Abloyn Johanna Varis, Director & Head of Marketing and Segment Development.